allt jag säger är sant.

fattar du inte det gör för ont
ska du känna samma sak ..
önskar du kunde
för att få veta
hur ont det gör att vara jag ..
mitt liv är meningslöst ..
det finns inget hopp..
ingen mening att stanna kvar..
ett liv på jorden..
är som i helvetet
om du fortfarande tycker om mig så visa det.
för utan kärlek lämnar jag jorden utan att ta farväl ..
tänk dig ett liv utan kärlek .
ett liv där mörkret alltid är kvar..
ett liv där solen täcks av mörka moln 
så solens strålar aldrig når ner..
ett liv bara fullt med gloppord
inge kärlek bara hat..
om du lämnar mig nu så vill jag inte vara kvar ..
snälla säg till mig vad du känner ..
för utan dig så tappar jag greppet..
och försvinen upp i himlen 
för utan dig är jag ingenting ..
förstår du inte du är allt jag har..
känns som du lämnar mig nu..
kärlek är ingen lek det vet jag nu..
kärlek gör ont om man använder den fel..
av kärlek kan de bli stora sår..
varje gång jag känner hatat så gör det bara ondare..
nu när jag trodde du va min ..
lämnar du mig här då utan nånting?
utan dig orkar jag inte mer..
om du ser det här så säg till mig ...
om du  tänker lämna mig eller inte..
kärlek är hårt..
jag har blivit sårad gång på gång ..
och snart är det över för jag står inte ut längre..
bara din röst kan hålla mig kvar..
det är du som avgör det är ditt val..
om du svarar ja ska jag stanna kvar..
för din skull vill jag finnas kvar..
kärleken är svår att finna men jag hoppas jag hittar den innan den sista timman.




allt jag skriver kommer från hjärtat , jag ljuger inte jag är seriös.
för mitt hjärta är nästa helt trasigt.
vet inte om jag vågar ge dig biten som är kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0