fråge sport

visste du att jag har brutit nacken?
visste du att jag har vrickat båda handlederna samtidigt?

visste du att jag har stuckat mitt vänstra knä tre gånger ?


visste du att när jag föddes fick jag gå med skena för min höft var på fel plats?

visste du att en bit av min sjunde nackkota är spårlöst försvunnen ?

visste du att jag har ett hack under hakan när jag skärde mig med en ficklampa?

visste du att jag har ett hål i min fot för att jag har gått på en spik ?

visste du att när jag vär liten och skulle hoppa över ett staket så la mitt knä av ?

visste du att mitt knä lägger av om jag landar i en uppförsbacke ?

visste du att jag tog i mot hela min vikt på mina handleder när jag åkte skridskor?
visste du att första gången jag stukade mitt knä så lekte vi land och rike ?

visste du att min nacke aldrig kan läka?

visste du att jag alltid kommer ha problem med mina knän?

visste du att jag får svårt att andas när jag springer för fort och simmar på rygg ?

visste du att jag fortfarande inte kan gå på fot ibland ?

visste du att jag har blivit sparkad i mitt knäväck två gånger ?

visste du att jag har brutit nyckelbenet?

svara ja eller nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0