jajaj lite mer info om jullovet ..

okej lite mer info om jullovet :)
igår sov me moa typ ett satt jag och cama me älskling han fick höra mig garv :S pinsamt!!!! han tyckte de va gulligt :P jag menar vafan mitt garv , meh iaf de va kul :P sen blev han trött och gick jag ville inte de :P
imorgon vara hos mormor :)
på lördag va hemma fira med juha och hans barn :)
söndag pappa kommer :)
måndag sova me my och sista ridningen :)
nån gång under veckan kke teddy kommer :S nervös asså tänk så bah ser han hur jävla hyper jag e  och tycker jag e  skit dryg och dumpar mig :(
me han sa att  vi kommer bli tsm när vi har träffats (A)
hihi ^^  aja så ser de ut :D sen börjar ridningen den 5 januari :) skolan den 10 :) och jag fyller årn den 11 :)
occh älskling fyller år den 26:)<3
me så va de :P
vi ses väll:P
nu jag sitta här och sjunga lite fint (Y)
älskar dig teddy <3
pöss pööss§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0