på söndag smäller det

jaha nu e jag här igen
har fortfarande inte lärt mig att stava :P
jaja , saknar mina små goa ungar moa och my <3
länge sen ..
vill åka till enköping och träffa älskling ..
typ tjafsar med nån jävla jävla bitch på bdb -.-
vart ledig idag bakat kladd kaka sen stallet fick skynda mig prata me bästa bella <3, sen hem och äta tjockis mat duschen nu sitter jag här och har kollat fb och bdb ..
nu bloggen ska försöka blogga oftare ..
sen när jag satt i bilen på väg hem sa mamma att mina läder stövlar hade kommit bild kommer nedanför :D
på söndag så ska jag rida km.. nervös inte för att jag bryr mig om att vinna bara det att tävla gör mig nervös..
ska rida L:B1 kan de i huvet , på lördag ska jag träffa Lena i stallet och bada hästen och putsa :)
sen på söndag ska jag rida:D
på fredag ska jag rida i virsbo blir premiär för mina nya läder stövlar :D
skit sköna fodrade vinter stövlar , ska hämta dom imorgon YAY så blir att test rida dom på fredag !:D 

kom ihåg och checka [email protected]
ses imorrn PÖSSSSSS§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0