saknar dig älskling <3

hej hop <3
saknar dig älskling <3
och inte har du mobilen på heller :P<3

rykten e så dryga  men jag litar på dig<3

jag vet inte vad jag ska tro
men jag litar på dig
men vill veta om det är sant
förut när jag litade på mig så svek du mig
andra gången så ville jag inte ge dig hela mitt hjärta och svek dig
tredje gången så ger jag dig hela mitt hjärta , för det tillhör dig
du började som en vän
men blev så mycket mer
känslorna bara växte
du var den vän jag alltid önskat
du visste vad jag menade och hjälpte mig upp igen
det var du som hållde mig  kvar med fötterna på marken
det var ditt leende som fick mig att tänka positivt igen
varje gång jag pratar med dig så sitter jag och ler
du gör min dag , du är mitt ljus
och jag tror
att jag börjar bli kär i dig
men vågar inte riktigt säga det till dig
för jag vill inte bli sårad igen
det är därför jag skriver
för att jag ska ta ut alla känslor i text så jag slipper bli arg eller gråta
jag hoppas du förstår nu
för du är allt jag har kvar
jag älskar verkligen dig
I do not know what to believe
but I trust you
but want to know if it's true

before when I was depending on me so you betrayed me
the second time so I did not want to give you all my heart and let you down
third time, I'll give you all my heart, for it belongs to you

You started out as a friend
but became so much more
feelings only grew

you were the friend I always wanted
you knew what I meant and helped me up again
it was you who poured me still with his feet on the ground

it was your smile that got me thinking positively again
every time I talk to you as I sit and smile
you make my day, you are my light

and I think
I begin to fall in love with you
but dare not quite say it to you

because I do not want to be hurt again
that's why I write
for me to take out all the emotions in the text so I do not get angry or cry

I hope you understand now
for you are all I have left
I really love you

jag är bättre på att skriva vad jag tycker äna tt säga det rakt ut :P
men sån e jag en jävligt känslosam person :P
jag älskar dig <3


pöss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0