:)

hur ska man kunna veta?
när det är bäst att inte säga nånting?
när det är bäst att bara glömma.
när man ska sluta drömma
så många frågor men inga svar .
ibland kanske det bästa är att bara tiga.
men jag kan inte göra så
jag tänker inte sitta här tigande som en hund och titta på.
jag tänker göra nåt åt saken .
för min röst
är allt jag har .
jag vet hur det känns när ens känslor bara ignoreras.
som en vägg, ingen bryr sig
men den personen som kunde se, men han försvann.
mitt sökande efter svar är lång , det känns som om den aldrig kommer ta slut.
men jag kan inte bli ignorerad längre , jag tänker inte sitta här och se på.
tänker du göra det?
hur ska man kunna veta?
när det är bäst att inte säga nånting?
när det är bäst att bara glömma.
när man ska sluta drömma
så många frågor men inga svar .
ibland kanske det bästa är att bara tiga.
men jag kan inte göra så
jag tänker inte sitta här tigande som en hund och titta på.
jag tänker göra nåt åt saken .
för min röst
är allt jag har .
jag vet hur det känns när ens känslor bara ignoreras.
som en vägg, ingen bryr sig
men den personen som kunde se, men han försvann.
mitt sökande efter svar är lång , det känns som om den aldrig kommer ta slut.
men jag kan inte bli ignorerad längre , jag tänker inte sitta här och se på.
tänker du göra det?

Kommentarer
Postat av: ...

antagligen inte för att folk äär så jävla fega. ingen gör ngt så de finns ingen anledning att försöka. men bara tt inte ge upp hoppet man inte har.

2011-02-05 @ 22:16:19
Postat av: Ebbathaakiing

ellerhur precis så är det han såg mig han förstog mig ,men han försvann ingen annan bryr sig ,

folk säge ralltid att jag aldrig ska sluta kämpa och hoppas men vad ska man gör anär hoppet inte finns ?

man är bara som en v'ägg ingen ser ingen hör .

man bara sitter där och vill försvinna bort.

men han såg i mina ögon när jag avr ledsen det var bara han som gjorde det så nu när jag nästan sitter och gråter i trappan i skolan så ser ingen mig utan dom bara går förbi.

tack för att du kommenterade :)=

hopaps du följer min blogg :)

en sak ska ni veta allt jag skriver kommer ifrån hjärtat allt är sanning jag har upplevt allt det här...

//ebbathaakiing

2011-02-06 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0