ebbathaakiing skriver

shola hej
sov två timmar inatt men inte det minasta trött känner för att skriva så gör det :)
sakerna jag ville säga
men inte vågade
sakerna jag ville höra
men aldrig hörde
ångern skulle kunna äta upp mig
för om jag skulle vara utan dig vet jag inte vad jag skulle göra
jag har förlorat många  av mina käraste:)
min första kanin Hoppsan avlivad
Tyson min älsklings hund avlivad
Rolex ! min älsklin <3 avlivad
sinnika kaski-kallio död:(
vänner svek det var som en lek
och jag var dockan man kunde slänga in i ett hörn och låta mig ligga där tills man hade tråkigt
jag ville få medkänsla och förståellse
men alla bara gav mig fula ord
jag kämpade mig fram varje dag i skolan fast smärtan var stor.
jag ville inte sluta hoppas fat hoppet tagit slut ,
sen kom du in i mitt  liv och förendrade mig till den jag är idag
du gav mig självförtroende du övertygade mig om att jag var fin
att jag var värd nåt
det enda förutom du som gör att jag vill stanna kvar
är hästarna mitt liv är med hästarna jag älskar dom
dom är den glädjen som håller mig kvar
jag hör hemma där .
och jag utväcklas bara mer och mer ,
jag älskar det och vill inte sluta
det är inte bara att dra i tyglarna det är så mycket mer
det är så magiskt ,
att känna det djuret arbeta under än att känna tt man har kontroll på ett djur på 600 kilo
det är underbart
när hästen går i perfekt form
när hästen börjar arbeta med sina bakben
när den lyssnar framåt och bakåt på hjälperna
när man kan gunga med och känna sittbenen i sadeln
och att få rida för mig
är allt jag har lärt mig så mycket och nu är jag har snart ridit i åtta år och jag äär kvar nu rider jag i avancerad grupp
jag lär mig mycket och gör stora framsteg .
det ger mig lycka jag skiter i vad ni sägar om hästar för jag kan oftastbevisa motsatsen
ja jag är ett hästfreak men jag vet i alla fall att det jag säger är sant
men ångern växer fortfarande
smärtan jag har av allt som hänt
smärtan i min rygg och nacke
mina knän som kolapsar lite som dom vill
såret i mitt innre för alla gånger jag blivit sviken .
alla ord allt hatet sätter sig som en stämpel
utstött då utstött nu
alltid jag
ingen annan
men ingen förkännar att känna samma sak som jag
livet leker
kärlek kommer och går
kompisar sviker
medans jag viker mig av ett slag i magen
för vad som en händer så består min smärta min ånger .
skriver sina känslor istället för att gråta
uttrycker sig lite för specifikt i text och blir ibland missförstod
men allt jag säger är sant
jag skulle göra vad som helst för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0