ebbathaakiing skriver:D

jag tänker tillbaka på den tiden
där mina känslor inte spelade nån roll
när jag kämpade mig igenom dagarna trots smärtan
att jag aldrig fick leva en dag utan att gråta
jag sökte förståelse och medkänsla
men fick bara hat
allt dumt ni skrek om mig sitter kvar och jag hör det varje kväll
det är som en stämpel
utanför då utanför nu
men avd som en händer vad ni en gör
så kommer mitt sår aldrig sluta göra ont
jag önskar att du kunde vara här ♥
och hålla mig i handen
så jag fick se in i dina ögon
och känna din närvaro
jag önskar att jag kunde flyga♥
då skulle jag kunna flyga hem till dig
jag önskar att du älskade mig som du gjorde förut ♥
då hade vi bättre kontakt
men jag tänker inte släppa dig en gång till
jag tänker kämpa tills du säger rakt till mig att du inte vill ha mig längre
för vad som en händer så älskar jag dig ♥
jag skulle klättra över berg för dig även om vägen är brant
gå tusen mil för att få vara med dig

 

 

håll mig i handen och släpp mig aldrig <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

finns hoppet kvar långt inom mig

jag måste bara hitta det

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0