pappa <3

till min älskade pappa (L)
under dom åren du inte var en del av mitt liv så var jag orolig för dig varje kväll.
jag har fortfarande den där klumpen i magen.
för jag vet vad du gjorde förut , hoppas du inte hamnar i samma spår.
men du har nya vänner , och vill inte åka in igen.
du försöker så mycket du kan, nu har du lägenhet och ska skaffa hund.
om du bara visste hur stolt jag är över dig.
jag älskar dig det vet du .
men mina barndoms minnen finns alltid kvar.
men jag hoppas att du gör det för min, vår skull.
men vad som en händer så är du alltid min pappa och jag älskar dig (L)
till min älskade pappa (L)
under dom åren du inte var en del av mitt liv så var jag orolig för dig varje kväll.
jag har fortfarande den där klumpen i magen.
för jag vet vad du gjorde förut , hoppas du inte hamnar i samma spår.
men du har nya vänner , och vill inte åka in igen.
du försöker så mycket du kan, nu har du lägenhet och ska skaffa hund.
om du bara visste hur stolt jag är över dig.
jag älskar dig det vet du .
men mina barndoms minnen finns alltid kvar.
men jag hoppas att du gör det för min, vår skull.
men vad som en händer så är du alltid min pappa och jag älskar dig (L)

Kommentarer
Postat av: Tokfia

<3

2011-01-24 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0