bilder//texter

hej hej !:D
sorry att jag inte har blogagt har inte orkat.
men mycket har hänt och nu får ni veta om min vecka:D

måndag:ridning+jobb
tisdag : tråk:)
onsdag: jobb :D
torsdag : kaninerna
fredag : (idag) moa och städa:)

1. red nova  , gick bra :) sen jobbade jag som vanligt :)
2 . tråkade framför datan.
3.jobba i stallet:)
4.städade hos kaninerna
5. moa och jag ska sova hela helgen , och så måste jag städa mitt rum innan :)

jaha ska sova me moa hela helgen men har klädförmedlingen i helgen men moa och jag ska ha cafet:)

men jag skärde mig med en osthyvel på tummen (fail) visste inte att osthyvlar var så farliga:P

men tog nya bilder igår så ni ska få se (L)

föresten tack för bästa dagen igår nadja :D

bilder och meningar som betyder mycket:)

översättning - minns mig som jag minns dig

översättning - hela mitt liv är ditt nu


överaättning - jag tittar ut i himlen ooch önskar att jag kunde flyga.


översättning - jag sluter mina ögon och försvinner


översättning - se på mig och säg vad du ser.


översättning - mitt hjärta är ditt


översättning - bara en blick berättar min beretälse

kommentera gärna :D
vad tyckte ni om meningarna och bilderna ?


jag älskar dig Nadja


igår var de bäst :*


men hare kul pöss:*
kom ihåg!
kommentera , följ och NJUT!
//ebbathaakiing

peace (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0