helgen :D

ahhaha jag och brur på bussen de kalalr jag äkta vänskap:P(L)
jaja helgen :)
fredag : prov + moa (L)
lördag : pappa + bebis (L)
söndag: chillaaaa!
hihi :D
jaha 1. jag ahde spanska prov och jag glömmde typ ett ord :S sne moa äskar henne föresten (L)
bästa syster :) vi ahde as kukl slog rekord på schools out på guitar hero uinte en enda jävla miss slå de du?:)
2. pappa kom til oss och vi grattade honom :D och sen var madde , cornelia och vincent här :) så jag ahrlekt med bebeis :D
3. idag bar a dega och chilla fett najs (Y)
nästa vecka ska jag sova me moa igen <3
sen ska jag rida på söndagh ::D
sen på freag har jag tyska prov ::)
aja men bvi ses *:D
lite4 bilder D:
jag sa lite bvilder :D
//ebbathaakiing
peace!(Y)

Kommentarer
Postat av: moa

awwwwwww, älskar dig med brooor!<3



HAHHA, du va ju bäääst på GH förutom att du spela om låtarna tusen gånger om för du misssa en hahah ;)<3

2011-03-13 @ 19:39:25
URL: http://moaamnebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0