lite info :)

jajaj lite info om vad som händer och hänt:)
som ni redan vet så kan jag inte alltid stava rätt så ni får försöka förstå endå:P
veckan:
måndags : ridning+jobb :)
tisdags: chill:)
onsdags (igår) : moa + jobb:)
torsdags (idag) : moa + stallet:)
fredag (imorgon) : hoppning + moa:D



1. i måndags va jag i stallet som vanligt och jobbade sen red jag nova gick väl sådär:S
2.i tisdags satt jag hemma och hade booring :(
3. igår så jobbade jag i stallet som vanligt ochmmoa hjälpte mig och jag hjälpte henne när hon red:)
4. idag ska jag sova me moa, och så ska vi ti stallet jag ska putsa glenns grejer:)
5. imorgon ska jag hoppa på glenn kul kul:) , och sen ska jag va me moa:)


jajaj ska åka ti moa me 13.10 bussen ti sura :P
men nu ska jag sätt apå musik och gå och duscha :P
jag börjar få dampryck jag saknar min misstolkande bror så jävla mkt men de fattar inte han :(
han svara inte ens på mitt mess igår:(
äsch jag får väl försöka överleva :P
men nu ska jag duscha, får se om jag hinner blogga sen :P

men tills dess pösss:*

kommentera, följ och njut!
//Ebbathaakiing
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0