slut nu snälla?

kan det inte bara ta slut nu?
jag orkar inte längre jag vill abra dö.
i just denna stund är allt jag vill att gråta.
jag evt att mitt hopp är slut.
utan kärlek inget liv , jag orkar inte längre.
jag älskar er men jag klarar inte pressen.
jag orka inte dte här , jag vill inte föstöra era liv .
snart finns det ingen siom heter Ebba Kaski-Kallio jag komemr aldrig tilbaka jag är så ledsne att dte blöev så här.
jag försöker allt jag kan för att hitta glädjen , men mår bara dåkligare!
jag vet inte avd jag ska göra längre , jag är tom.
på luft , kärlek och livslust.
jag känner hur tårarna komemr dom rinenr på min kind.
snälla kom hit och torka bort dom.
rädda mig från dettya liv för jag förstår inte varför jag finns till någon som kan förklara varför?
varför blev jag skapt jag vet att jag har gjort mycket jag inte skulle göra men vad skulle jag annars passa in?
redan från början var jua llt bara skit varför tog du mig hit?
jag har tusen frågor men bara två svar .
kämpa , du klarar det.
dte blir bra .
men jag akn inte kämpa jag ahr inget hopp.
n ej det blir inte bra det blir bara värre.
jag försöker men allt blir bara skit .
jag vil här ifrån och så är det.
det hhär kan vara dte sista jag skirver bloggen .
tafck för min tid älskar er <3
Peace(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0